Főoldal > Volvo hírek > Autók > Szakadj ki a hétköznapok világából a V90-nel!

Szakadj ki a hétköznapok világából a V90-nel!

A Volvo Cars által végzett nemzetközi felmérés megmutatta, általánosságban tízből hat ember szeretne több időt tölteni kültéri tevékenységekkel – túrázás, futás, biciklizés volt a legnépszerűbb a listán. Azok közül, akik úgy érzik, hobbijukra nem jut elég idő, 68% állította, hogy munkája túl sokat elvesz életéből.

Ennek tükrében indította útjára a svéd márka V90 Cross Country modelljének kampányát, amely a már megélt hobbik, élvezetes időtöltések, a kaland világa felé ösztönzi az embereket.

 

“Legtöbbünk egyszer elérkezik életében egy ponthoz, amikor karriert kell választania. Ez néhányaknak azt jelenti, fel kell adni kalandvágyukat, mivel egy kényelmesebb életbe csöppennek. Ezen kampány emlékeztet rá minket, hogy itt az ideje újra összejönni az emberekkel, újra találkozni az érzésekkel, akik vagy amelyek színesebbé és teljessé teszik életünket” – mondta Thomas Andersson, a Volvo Car Group marketinges alelnöke.

A brit filozófus, Alan Watts gondolataiból merítve bátorítja a reklám az embereket, hogy fedezzék fel újra hobbijuk szépségét, gondolják újra prioritásaikat az életben, használják ki idejüket jobban, éljenek a pillanatnak. A V90 Cross Country valódi terepképességekkel bír. Kiváló eszköz a munka utáni kikapcsolódáshoz, egy tökéletes partner a nyüzsgő létből való kiszakadáshoz és egy kiegyensúlyozott élthez.

Volvo V90 Cross Country

A kanadai Vancouverben forgatott reklámfilm négy üzleti szakmabelit mutat be, amint szeretteikkel és múltbeli hobbijukkal kezdenek újra foglalkozni. Maguk mögött hagyják a várost, a Volvo V90 Cross Country volánja mögött szörfözni, horgászni és természetfotózni indulnak.

Az alapgondolatok Alan Watts egyik beszédéből származnak, aki a hangsúlyt nem a jövőbeli állapotok elérésére, hanem az aktuális élethelyzetek átélésére fekteti. Arra bátorítja az embereket, hogy éljenek jobban a pillanatnak, és foglalkozzanak többet azzal, amit szeretnek csinálni. Az üzenet egyszerű: a mostani teljes élet nélkül nincs jövőd.

Alan Watts (1915–1973) egy brit filozófus volt, aki keleti gondolatokat népszerűsített nyugati hallgatóságának. A ’60-as évek végére nagy hírnévre tett szert, sokat utazott és beszélt az USA-ban és Európában egyaránt. 25 könyvet írt, hanglemezeinek száma pedig meghaladja a 400-at. Ebből mára követői több mint 10 millió letöltést generáltak világszerte. Eszméi különösen népszerűek a kültéri tevékenységekért rajongók közösségeiben. Örökségét fia, Mark Watts kezeli.

Volvo V90 Cross Country

A Volvo Car Groupról

A Volvo 1927-ben született meg. Mára az egyik legismertebb és legnagyobb elismerésnek örvendő márkának számít a világban. 2016-ban 534 332 modellje kelt el nagyjából 100 országban. A Volvo Cars-t 1999-ben az amerikai Ford Motor Company, majd 2010-ben a kínai Geely Holding vásárolta meg.

A 2016-os decemberi adatok alapján a Volvónak majdnem 30 ezer alkalmazottja van világszerte. A Volvo Cars irodája, termékfejlesztő részlege, marketing és adminisztrációs osztálya Göteborgban, Svédországban található. A központ Sanghajba került. A gyártás Göteborgban, Belgiumban és Chengduban zajlik, míg a motorokat Skövdében és Zhangjiakou-ban, a karosszéria elemeket pedig Olofströmban állítják elő.