Főoldal > Volvo hírek > Zlatan Ibrahimović és a Volvo V90

Zlatan Ibrahimović és a Volvo V90

A Volvo Cars Zlatan Ibrahimović közreműködésével indítja útjára új modelljének, a V90-nek kampányát. A május 30-ától kezdődő reklámok a korábbi Paris Saint-Germain F.C. játékos és a svéd prémiummárka között egy újabb együttműködést jelentenek.

“A kampány a független gondolkodás megünneplése, az erőnek, amely képessé tesz minket máshogyan gondolkodni. Számos hasonlóság van Zlatan és a Volvo útjaiban. Nem úgy jutottunk el idáig, hogy ugyanazt csináltuk, mint bárki más” – mondta Anders Gustafsson, a Volvo Car Group európai, közel-keleti és afrikai alelnöke.

zlatan

A Volvo Cars és Zlatan korábban már dolgozott együtt 2014-ben – szintén egy marketing kampány keretén belül.

Még az új évet megelőző bemutató óta a Volvo V90 számos pozitív visszajelzést kapott a médiától világszinten. A Volvo megkérdőjelezhetetlenül nagy, 60 éves kombis hírnevét – amely a Duettel kezdődött – tovább öregbítő modell új mércét állít az esztétika, az anyagminőség és a kivitelezés terén, miközben viseli a kombik praktikus jellemvonásait is.

Volvo V90 Location Rear

A Volvo Car Groupról

A Volvo 1927-ben született meg. Mára az egyik legismertebb és legnagyobb elismerésnek örvendő márkának számít a világban. 2015-ben 503 127 modellje kelt el nagyjából 100 országban. A Volvo Cars-t 1999-ben az amerikai Ford Motor Company, majd 2010-ben a kínai Geely Holding vásárolta meg.

A 2015-ös decemberi adatok alapján a Volvónak majdnem 29 ezer alkalmazottja vanvilágszerte. A Volvo Cars irodája, termékfejlesztő részlege, marketing és adminisztrációs osztálya Gothenburgban, Svédországban található. A központ Sanghajba került. A gyártás Gothenburgban, Belgiumban és Chengduban zajlik, míg a motorokat Skövdében és Zhangjiakou-ban, a karosszéria elemeket pedig Olofströmban állítják elő.

Az új Volvo V90

60 éves hagyomány után: az új Volvo V90