Főoldal > Volvo hírek > Autók > Első negyedéves növekedés a Volvónál

Első negyedéves növekedés a Volvónál

  • Az első negyedéves eladások 120 591 autót tettek ki, amely 11,9%-os növekedés
  • A teljes piaci bővülés immáron a tizedik hónapja folyamatos
  • Minden régióban erősödött a Volvó, beleértve az USA-t, Európát és Kínát
  • A tengerentúlon az XC90-et választották a legtöbben, s egyben ez a modell vezeti a növekedést

A Volvo Cars 11,5%-kal több autót autót adott el márciusban az előző évi adatokhoz képest. Az 52 279 modellből az XC60-at keresték leginkább, míg az XC90 eladásai ugrottak meg legjobban. Az első negyedéves bővülés 11,9%-nak felel meg.

Az Egyesült Államokban 15,9%-kal többen vásároltak Volvót a 2015-ös évhez képest, így zsinórban a kilencedik hónapja növekedett a svéd márka odakint, amelyhez az XC90 járult hozzá leginkább.

 Az európai eladások 13,1%-kal bővültek. A kontinensen az Egyesült Királyságban rendelték a legtöbb Volvót. A sort az XC60 vezeti, míg a legnagyobb növekedést itt is az XC90 produkálta.

Kanában 13,%-kal nőtt az értékesítés. A legkeresettebb modellek továbbra is az XC60 és az S60L voltak.

Március Január-március
’16 +/- ’16 +/-
Kína 7 542 13,90% 19 636 13,40%
USA 6 857 15,90% 16 361 19,20%
Svéd- 6 432 11,40% 16 047 13,90%
ország
Nyugat-Európa 23 295 13,60% 49 305 13,30%
Más piacok 8 153 1,10% 19 242 0,90%
Összesen 52 279 11,50% 120 591 11,90%

A Volvo XC60 volt a legnépszerűbb modell márciusban 14 676 elkelt példánnyal (2015: 15,925), őt követte a Volvo V40 és V40 Cross Country  10 965 autóval (11,585). Az új Volvo XC90 a harmadik legkelendőbb volt 8,541 modellel (új).